Söndag

De här sista dagarna på jobbet har varit riktigt vemodiga. Samtidigt som detta ska bli så himla roligt så känns det samtidigt så tråkigt att lämna såna fantastiska kollegor. I onsdags blev jag bjuden på en helt fantastiskt trevlig och god middag och fick en helt underbar bukett med tulpaner av dom <3 Fick ytterligare en superfin bukett med rosor av en kollega när jag skulle gå hem i fredags och det va med känsloladdade steg jag gick hemåt. Jag är väl bra fjantig ändå för det är ju inte så att jag inte kommer träffa dom igen för ja ska ju jobba i sommar och jag har satt mig tillgänglig för extra arbete, vet ju iofs inte alls hur mkt jobb ja kommer hinna med!
 
I lördags va det äntligen dags för premiäröppning i syrrans lila butik i Rödeby. Det va full rulle hela dagen, himla roligt att så många kom :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0