Februari

 
Hade en riktigt trevlig kväll med god mat, sång och såklart trevligt sällskap i fredags. Det va bordsplacering med varannan tjej/kille men några tjejer i klassen bytte till sig platser bredvid mig så vi satt ett härligt gäng ihop :)
Istället för att dra vidare till Sliver som resten av sällskapet gick jag o Matilda till Fox och träffade Henke som äntligen kommit hem från Mali, så himla roligt att träffa honom :) Tiden flyger ju verkligen iväg när man har trevligt så kom i säng halv två så va ju nästintill medvetslös när alarmet ringde halv sex! :) 
På kvällen kom Sandra hit och vi lagade mat och gottade oss i soffan resten av kvällen. Även igår fick jag chansen att jobba 7-12.30 och efter det åkte jag upp till syrran som hade butiken öppen under eftermiddagen :)
Idag har jag bara en föreläsning på eftermiddagen men har lite att läsa och skriva inför basgruppsträffen imorgon så stannar kvar i skolan och gör klart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0