November

Tror jag tagit innebörden av ordet bloggpaus till en ny nivå men idag kände jag verkligen att jag behövde in och knåpa ihop ett litet inlägg för att lugna mina nerver. Idag vankas det nämligen matteprov! Allt snurrar i skallen, har jag pluggat tillräckligt, borde jag pluggat mer? Kommer jag bara blanda ihop allt så det blir en enda soppa? Ja tankarna är många. Försöker lugna mig med att jag känner såhär inför varje prov men hittills har det ju faktiskt gått himla bra :)  Denna hösten går i rasande fart och allt fokus har lagts på att pussla ihop jobb, skola och träning. Om lite drygt två veckor kommer förmodligen all denna stress va ett minne blott - längtar! Nu blir det tidig lunch innan jag drar mig bort till skolan för o ge järnet, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Syster

Det kommer gå jätte bra idag. Du kan mer än vad du tror. Jag tror på dig <3 Lycka till idag!!! Puss

2014-11-10 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0