ONSDAG

Ska snart bege mig bort till skolan för veckans andra och sista lektion :) Det märks att vi är inne på sluttampen av kursen nu för det går i en rasande fart. Nu har man absolut inte råd o missa en enda lektion så det bar emot att behöva gå från lektionen tidigare igår pga en IT-utbildning med jobbet som jag va tvungen och närvara på. Efter utbildningen när det va dags att gå hem hade himlen öppnat sig för regnet stod som spön i backen, varför är det alltid så när man inte har med sig paraply? Befann mig dessutom på andra sidan stan i tygskor och en tunn vårjacka som inte va det minsta vattentät. Va rejält jäkla dränkt när ja kom hem!
Efter skolan blir det raka vägen till jobbet för ett möte 13-16 och sen har ja bokat in mig på spinning 17. Är sugen på att ge mig ut i löparspåret så får se om jag kanske kör på det ist får se hur benet känns senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0