1 månad till midsommar!

Även igår blev det en runda i spåret. Denna gången på västra mark eftersom jag då kör förbi farmors hus och nyfiken som jag är ville jag se hur huset såg ut i nya ägarnas regi :) Det va glädjande att se att de lagt stort fokus på att snygga till i den alltför vildvuxna trädgården.
Löparrundan bjöd däremot inte på ngt vidare tempo. Tvingades sicksacka mig genom hela runda för det hängde en massa otäcka gröna larver i spindelnät från varenda träd så jag va täckt med spindelnät o larver. Skramlade ihop 6 km iaf :) Även efter en lång dusch kändes det fortf som att det kröp på mig. Urk!! Idag får det nog bli gymmet ;)
Eftermiddagen spenderades med syrran o flickorna. Alicia älskar verkligen att vara ute o leka o hade hon fått bestämma hade hon varit ute hela tiden, sötnosen :) På kvällen blev det veckohandling med Camilla i vanlig ordning så nu är kyl o frys laddade för ytterligare en vecka.
Idag ska jag till skolan, kan inte fatta hur fort denna terminen swishat förbi och snart är slut. Om två veckor är det dags för det nationella provet som avslutar terminen och ganska snart vankas det även semester :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0