Onsdag

Drar fortf runt på huvudvärken som hoppade på mig i söndags. Det spelar liksom ingen roll hur mkt kaffe, vila eller värktabletter jag tar för den gör sig lika påmind ändå :/ Till skillnad mot gårdagen så tvingade jag iväg mig själv till skolan idag, det går så himla fort och jag vill inte komma efter men en massa. Kan väl inte påstå att jag va särskilt effektiv på dagens lektion men efteråt kändes det skönt att jag gick dit ändå. På hemvägen gick jag inom Cervera och köpte en ny stekpanna för presentkorten jag fick i födelsedagspresent :) Invigde den redan till lunchen o den va himla bra!
Nu ikväll va jag även förbi Jysk och lämnade tillbaka den ena sittpuffen jag fick när jag fyllde år, kände att det räckte gott o väl med en puff. Sen blev det även veckohandling på Maxi med Camilla i vanlig ordning, trevlig liten tradition vi lagt till med o så mkt roligare än o handla ensam :)
 
En av alla ljuvliga buketter jag fick på min födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0