Hotellfrulle

Va på gymmet redan vid sex tiden i morse. Tjejtimman är ett mer passande namn för tidig morgonträning då det nästan bara är tjejer på gymmet vid den tiden :) Fortsätter med mina intervallpass på crosstrainern för att avlasta mitt onda knä, smärtan har visserligen dragit in kos men fick rådet av min PT att vila från löpbandet i två veckor.
Kl 8 mötte jag upp Helena för frulle på Scandic, lite vardagslyx mitt i veckan sådär. Även Bert Karlsson käkade sin frulle på Scandic idag :) Haha
 
Ska till skolan om ett par timmar o sen på möte på jobbet 13-16 och ikväll vankas d fika med Henke :) O eftersom det ljuvliga vädret håller i sig så blir det förmodligen en härlig pw i det sköna vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0