Slut på sjukstugan

Förkylningen har äntligen gett med sig så idag blev det ett efterlängtat intervallpass på löpbandet. Så jäkla härligt :) Älskar att träna på måndagar då man får en skön start på den nya veckan! Imorgon väntar ett styrkepass. Jobbar 7-13 imon men ska vara i skolan mellan 11-12.30 o det e ju ingen mening o gå tillbaka till jobbet bara för en halvtimma o skolan ligger så nära gymmet så sticker dit efteråt istället.
För övrigt ser det för tillfället ut som att ja drabbats av böldpesten i ansiktet. Förra veckan påbörjade jag en av flera laserbehandling för att avlägsna några födelsemärken på min högra kind. Dom har ju alltid varit där och jag tror inte att många fler än jag som ser men det har liksom alltid varit min "ful-sida". Tror jag kan räkna på en hand det fåtal kort som finns där man ser min "ful-sida". Efter några behandlingar så kommer det förmodligen bli ändring på det :) Tur att mitt hår täcker de flesta märkena och att det är mösstider för just nu är märkena rejält röda och väldigt mycket mer synliga än de varit innan. Så det kändes ju inte jättebekvämt o ha uppsatt hår på gymmet tidigare idag men ja körde på ändå. För träna vill jag ju göra så folk får väl ge tusan i att glo på mig om d ser otäckt ut ;) Man måste vänta cirka 2 veckor mellan behandlingarna så att huden får vila så nästa behandling blir om en vecka. Hur många behandlingar som kommer krävas beror helt på märkets färg/storlek och om det är upphöjt eller ej.
 
Igår spelade vi bingo hos syrran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0