Fest för Åsa-gåsa

Har hittills haft en mkt trevlig helg i goda vänners sällskap. Igår blev jag o Fia bjudna på fika hos Sandras föräldrar, de hyr ett supergulligt o charmigt torp inte alls långt ifrån stan. På kvällen blev det middag med Sandra o Sandra o såklart en massa prat o skratt.
Imorse va jag inne o jobbade lite extra o sen stack jag direkt bort till gymmet o körde intervaller på löpbandet. I eftermiddag har jag även hunnit med ett besök hos familjen i Rödeby o ett besök hos pappa. Nu ska ja sätta fart här för ikv vankas avskeds-partaj för Åsa som flyttar till Sthlm nästa vecka :) Jag får ju visserligen en anledning att besöka huvudstaden oftare men det kommer bli så tomt o jag kommer sakna henne hur mkt som helst!
 
Åsa o jag i Hyde Park våren 2012 :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0