Grattis storasyster

Idag fyller min enda och högt älskade storasyter 32 år. Hipp hipp hurra! Alla som har syskon vet väl hur många ggr man kan avsky varandra för att i nästa stund älska varandra. Jag o Ulrika är inget undantag, vi ryker ihop emellanåt MEN vi finns också alltid där för varandra o tröstar, stöttar och hjälper varandra. Folk som känner oss brukar kalla oss för dag o natt, så olika är vi. Hur olika vi än är så finns det inget som kan ändra på hur mkt hon betyder för mig o att jag älskar henne mer än allt annat på denna jord!
Är ledig idag så ska strax till frisören för lite klipp o sling o sen ska jag åka dit o överraska henne på födelsedagen :)
 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men asså hallå...32??? Du menar väl 23 ;)
Älskar dig oxå pluttis <3

2014-02-13 @ 10:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0