Sol i sinne

Det verkar minsann som att vårvädret återvänt idag! Igår tyckte jag det va blåsigt o grått hela dagen, jag liksom gick runt o frös o gäspade. Måste varit sviterna efter lördagens partaj, en kvälls festande resulterar numera i två dagars bakfylla. Kan ju bara bero på åldern! ;) För att vända den trötta måndagen begav jag mig till gymmet efter jobbet och körde ett intervallpass på crosstrainern, det va precis vad jag behövde för efteråt kände jag mig fulltankad med härlig energi :)
Idag har jag varit i skolan, idag bestämdes att vi ska skriva provet på onsdagen nästa vecka istället för tisdagen då den lektionen är längre. Ingen är tacksammare än jag för det innebär ju att jag har ytterligare en dag på mig att plugga samt en lektion till med repetitioner! yeah :D
Efter skolan fick det bli ett besök på gymmet för ett styrkepass och nu är lunchen nere o ikväll vankas jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0