PROV

Idag gäller det! Har inte sovit alltför bra idag så antar att det är nerverna som spökar lite men jag tror det e bra o va lite nervös :) Sist va jag 100 ggr mer nervös o det gick ju superbra då! Har fått en massa lyckoönskningar från mina kära vänner, känns så härligt att veta att de finns där och peppar mig :) För många är detta säkert som en piss i Nilen men för mig är det stort och framförallt avgörande för min framtid. Hade dock önskat att fler nära hade visat samma stöd och pepp men jag försöker att inte hänga upp mig på det utan idag ska ja ge järnet och skriva så pennan glöder!
Släpar med träningsklädena så ja kan stanna till på gymmet och riva av ett intervallpass, antingen för att få ur aggressionerna efter provet eller rent av fira med ett svettigt pass för att provet kändes bra! :)

Kommentarer
Postat av: sandra Roos

Lycka till idag katta, du fixar detta :)

Svar: Åh tack fina Sandra :) Ja gjorde mitt bästa så håll tummisarna nu! :)
katarina palmqvist

2014-04-30 @ 11:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0