Hårfin

Haha guess what?! Det är nästan så det är skrattretande, nästan!! Precis som planerat lämnade jag in bilen hos glasmästaren idag på morgonen för att få framrutan bytt. Tror ni inte han ringer en stund senare o har beställt fel ruta!! Gaah min vanliga tur, så nu får jag vänta ytterligare en dag innan jag får tillbaka den.
Som om inte det vore nog så hade jag dessutom tänkt helt fel när jag bokade dagens frisörbesök för i mitt huvud skulle jag ha en timme till godo innan jag skulle vara i skolan men hade ju tänkt alldeles galet så missade dagens lektion :/ Men jag är ju fin i håret iaf, va i valet o kvalet o göra en hombré färgning men då vi går mot ljusare tider och håret kommer blekas av solen valde jag att ljusa upp det med ljusa slingor och en rejäl genomklippning, klippte även upp håret så det blev lite mer frisyr av det :)
Nu är lunchen i magen också så nu ska jag sätta mig med näsan i matteboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0