Att se bra ut!

Vaknade så tidigt idag att jag fick ligga o dra mig lite o sängen i väntan på att gymmet skulle öppna så jag kunde starta denna härliga lördag där :) Vädret är helt ljuvligt, sol o blå himmel. Idag blev det ett styrkepass som avslutades med 30 min på crosstrainern. Efter en rejäl frulle kom Camilla förbi för att hjälpa mig lyfta ner balkongfönstren så jag kunde putsa dom, skillnaden är helt enorm o det är skönt att efter flera månader äntligen kunna se ut genom fönstren igen! Tkr nog att det blev mkt ljusare här i vardagsrummet nu också! haha
Pappa kommer hit i eftermiddag också o ska hjälpa mig få upp stringhyllan jag fick i födelsedagspresent, äntligen har jag bestämt mig för vart den ska hänga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0