Äntligen söndag

Dags för sista jobbpasset innan en veckas ledighet! :) ska bli så gött o som jag längtat att denna dag ska komma. Har inga som helsta planer inför kommande vecka förutom att komma ikapp med mattepluggeriet där jag känner att jag halkat efter då jag inte förstår mig på ekvationer typ alls. Måste ta mig tid o sätta mig ner i lugn o ro o verkligen läsa på så jag förstår vilket jag inte alls gör nu! 
Igår jobbade jag för övrigt 7-17 och efter jobbet pinnade jag ner till gymmet o brände av ett härligt uppiggande intervallpass på löpbandet, härlig start på lördagskvällen. vill man slippa trängsel på gymmet så kan jag rekommendera att träna på lördagskvällarna! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0