16 april

Vaknade alltför tidigt även idag så sippade i mig en Celsius o begav mig bort till gymmet för ett styrkepass. Kändes riktigt bra idag och jag kände mig full av energi så avslutade med 30 min pw på löpbandet :)
Idag fick jag äntligen tummen ut o ringa Telenor för o flytta fram fakturadatumet på mitt telefonabonnemang, bättre sent än aldrig! :) Kl 12 har jag tid för laserbehandling av mina födelsemärken, ja hoppas de ger med sig nu för det börjar bli alltför ekonomiskt påfrestande samtidigt som jag börjar tröttna på att ränna där. Känner att jag vill lägga pengarna på klart roligare saker.
Ikväll blir det jobb så eftermiddagen kommer bestå av matteplugg, provet närmar sig med stormsteg och jag känner inte riktigt att det sitter än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0