Moster igen!

Vaknade till ett glatt besked idag, har nämligen blivit moster igen nu på morgonen. Till en liten flicka med mörkt och mkt hår :) Allt hade gått bra så nu kan jag äntligen pusta ut har suttit som på nålar sen igår o väntat med spänning.
Jag har varit hemma från jobbet i två dagar nu. Kände redan i söndags att ja hade känningar i halsen men jag trodde ju såklart d va sviter efter lördagens partajande. Jobbade måndagen men halsen blev bara värre o värre o till slut kändes det som jag hade knivar i halsen och under natten till tisdagen kröp även hosta o förkylning på. Jävligt drygt just nu för jag har verkligen inte tid för detta just nu. Idag är halsen bättre men nästan rinner och hostan finns där men imon måste jag verkligen jobba för då flyttar vi kontoret o det vill ja inte missa så får bita ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0