Matte

Idag är min enda lediga dag denna veckan så det gäller ju att ta till vara på tiden och utnyttja dagen till max! :) Startade därför dagen nere på gymmet och eftersom Komvux ligger i närheten så blev det en runda dit för att anmäla mig till en ny kurs. Har bara matten kvar nu, jag har alltså sparat d värsta till sist. Matte är verkligen min arkilles häl men jag försöker tänka positivt, det är många år sen sist och jag har mognat och vuxit enormt sen dess och jag är dessutom vet jag att jag har lättare för att koncentrera mig nu än jag hade då! Dessutom va studievägledaren på strålande humör idag så jag kände mig redigt peppad när jag gick hemåt! :D
Nu ska jag duscha o sen möta upp Camilla för lite ärenden o fix :) Sen blir det en tripp till syrran o familjen och ikväll ska jag springa med Anna :)
 
Kaffe och tidning på gymmet i väntan på att Komvux skulle öppna i morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0