Äntligen helg!

Son jag längtat till denna helg, det är första helgen på länge som jag inte jobbar extra utan faktiskt bara ska vara ledig. Hela tre dagar dessutom :) Att ligga på latsidan är ju dock inte min melodi så har en del inbokat bla kalas och ikea.
Kickade igång denna lediga dagen med ett tidigt pass på gymmet. Pga tidsbrist fick d bli bröst och axlar idag o så tar jag ben på söndag ist när jag har lite mer tid. I eftermiddag blir det en tripp till syster, Berit ville uppvakta o gratulera lilla Amanda och ikväll blir det kalas för Tobbe som fyller år idag.
Igår va jag o Anna ute och sprang, båda va totalt opepp till en början men vi fick till en riktigt bra runda trots stormvindar :)
Snart kommer fina Emma hit en runda o ska hjälpa mig med matten så det är lika bra jag sätter fart så jag är redo när hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0