ONSDAG

Hade tid hos tandhygienisten 8.50 idag så va uppe tidigt trots att ja inte börjar jobba förrän vid 4 tiden idag. Min ordinarie hygienist va sjuk så en supergullig yngre tjej tog hand om mig ist. När vi gick igenom mina kontaktuppgifter för att ändra min adress sen sist jag va där visar det sig att Hanna som hygienisten hette bor i samma hus där ja bodde tidigare men det är inte stopp där, när vi pratar vidare visar det sig att hon bor i MIN gamla lägenhet. Där hade hon dessutom bott i cirkus ett år så då va det ju alltså hon som tog över den efter mig, denna stan e verkligen liten! :) Btw, allt såg bra ut i munnen haha
Gick o tränade direkt efter, idag blev det ett benpass. Måste varit två veckor sen sist ja körde ben om inte mer, det är ju så tråkigt o sen blir man ju dessutom rörelsehindrad i flera dagar senare så de kommande dagarna går man som en anka! :/
Nu är det snart dags för lunch innan jag sätter mig med matten innan det är dags o traska bort till jobbet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0