Höstfix

Vaknade tidigt idag o istället för att bege mig till gymmet så avnjöt jag frukosten med tända ljus vid tvn. Tur va det för min frisör ringde o hade fått ett återbud o undrade om jag ville komma en timme tidigare o det tackade jag ju såklart inte nej till. Så nu är jag höstfixad i burret :) Ljusa och mörka slingor o en klippning på d, är så nöjd! :)
Nu är lunchen i magen så ska köra upp till syrran o hälsa på en sväng.
 
Rpm blev inte riktigt som planerad igår, instruktören dök nämligen inte upp men gymmets superwoman Kajsa hoppade i brallorna o körde skiten ur oss i iaf 25 min innan hon skulle in på sitt inplanerade pass. Fattar inte vart hon får all kraft ifrån o ja kan säga att svetten forsade lika mkt efter 25 min som 50 min ;) haha
 
Lilla Amanda växer så det knakar. Hullet har hon nog iaf ärvt av moster :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0