SOL

Har haft en helt fantastiskt trevlig helg :) Efter jobbet i fredags blev det ett besök på gymmet med Camilla o sen lite kvällis ihop efter det. I lördags blev det en långpromenad med Anna på två timmar. Under våran promenad passerade vi igenom Wämöparken där trädgårdsmässan va i full gång, så mysigt :) Hann me lite shopping till balkongen också under dagen så nu börjar jag äntligen komma i ordning där. På kvällen bjöd Anna mig på middag på Monte Marte :) Kvällen avslutades med film och godis från hemmakväll.
Igår kom Anders och Åsa på besök, dom har inte varit hos mig sen jag flyttade så med sig hade dom en jättesöt lykta som nu pryder min balkong så fint. Lunchen avnjöts ute i den härliga vårsolen och eftermiddagskaffet likaså :) Kvällen avslutades med en tur i löparspåret med Camilla o sen soffhäng resten av kvällen.
 
Mitt fina olivträd som nu pryder min balkong så fint
 
Balkonghäng me Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0