JAAAA!!!!!

Efter tio veckor fullproppade med naturkunskap är nu kursen äntligen avslutad! :) Jag e så nöjd och jag har lärt mig så mycket samtidigt som det har varit tufft. Den främsta anledningen att jag tycker det är förmodligen för att jag jobbat samtidigt så det har blivit mycket pusslande för att få det att gå ihop. Nu återstår bara matematik också sen e jag redo att söka vidare till högskola. Längtar! Känner verkligen att jag är färdig med hemtjänsten då man inte alls utvecklas där även att jag trivs väldigt fint med mina goa kollegor o alla gamlingar :)
Detta ska firas med möte med visning av en ny arbetslokal följt av möte o sen i eftermiddag blir det en löparrunda me Anna o sen god middag efteråt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0