Hej jobbhelg

Min nya "vana" som är att vakna onaturligt tidigt håller i sig. Idag gjorde det inte så värsta mycket för nu kunde jag kunde jag ju sticka o träna tidigare än jag först tänkt. Så 06.13 checkade ja in på gymmet :) Idag körde jag cardio och rygg. Körde ben igår och det känns rejält idag vill ja lova! :)
Ska snart träffa Sandra o Mia på en glassfrulle på Glassiären. Det blir årets första besök för min del, jag som vanligtvis är stamgäst där!! Det är helt enkelt inte alls lika lockande sen jag fick diagnosen laktosintolerant :/ Det får helt enkelt bli sorbeglass i bägare för min del hädanefter. Vart förbi apoteket o köpte lactrase häromdagen men jag vet i katten om d funkade. Tog två tabletter o sen provade jag en kopp kaffe med vanlig mjölk o magen va uppsvält o jobbig resten av dagen sen men d kan ju iofs också varit min ibs som gjorde sig påmind. Fortsättning följer alltså :)
Denna helgen ska jag dessutom bosätta mig på jobbet. Just denna helgen när man jobbar kväll både fredag och lördag e helt klart den värsta. Inget socialt liv alls :/ Känns lite tråkigt just nu men det e bara o bita ihop, helgerna brukar ju trots allt gå i rasande fart oavsett om man jobbar eller ej så hoppas att även denna gör d! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0