onsdag

e inne i ngn knas period just nu, bara för att jag KAN sova så gör jag ju såklart inte det. vaknade som ett ljus vid sju i morse. käkade en liten lätt frulle innan jag begav mig bort till gymmet. idag körde jag ben/mage och benen skakade rejält och svetten rann när jag va klar! det återstår att se om jag kan stå på benen imon :)
har pluggat en hel del idag och nu har jag precis avnjutit en sen lunch, får ju bli så eftersom jag jobbar kvällen idag. nu återstår att ta mig an diskberget som upptar på tok för stor del av mitt kök sen ta ett varv me dammsugaren innan ja beger mig mot jobbet :)
 
efter några snabba ärenden på stan tidigare idag köpte jag med mig en kaffe från waynes som jag avnjöt nere vid borgmästarekajen medans jag lapade i mig av solens varma strålar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0