Veckoslutet

Igår tvingades jag stå ut med en jäkla huvudvärk samt nackspärr men det va så värt att för tusan vilken rolig kväll i lördags :) Grillat hos Sandra o Stoffe som vi avnjöt på deras soliga altan och sen satt vi på min balkong innan vi traskade upp mot stan och fox uteservering. God dricka, trevliga människor och live musik gjorde kvällen.
Igår gjorde jag inte alltför många knop. Tog en kvällspromenad runt Saltö och Dragsö för att rensa tankarna som snurrar runt i huvudet på mig. Sen kom Emma förbi en sväng o satt o pratade lite o sen blev d visst en liten löparrunda på Rosenholm med Camilla. Perfekt avslut på dagen :) Måste varit första gången på länge som jag faktiskt inte höll på att dö av värmeslag men å andra sidan va klockan halv tio på kvällen så att stretcha va knappt att tänka på för då hade jag blivit myggmat ist! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0