Kastellet ikväll

Varför slopa ett vinnande koncept? Måndagar har på sista tiden blivit bendagar. När jag va klar var hela tröjan en nyans mörkare och svetten droppade över hela golvet när jag stretchade. Härligt! :)
Har sovit galet dåligt de sista nätterna förmodligen beror det väl på att det är typ tropisk värme och lat som jag är har jag fortf inte plockat ner fläkten som står uppe på vinden. Kanske dags att göra det nu?
Ikväll blir det ett traditionsenligt besök ute på Kastellet på Aspö för konsert med Tommy Nilsson, jag hoppas vädret hinner göra en helomvändning tills dess för just nu regnar det rejält.
Nu ska jag ner i tvättstugan o sen springa ett varv med dammsugaren o röja lite här hemma så det blir beboligt igen :)
 
sötungen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0