Kalasdag!

Hade några vänner här på partaj igår kväll, så jäkla rolig kväll :) Det va länge sen jag skrattade så mkt. Kvällen avslutades med drinkar och dans på Statt.
Idag har vi firat Camilla som fyller 27 idag :) Kalaset hölls ute på hennes mysiga bakgård med massa god mat och fika.
Vad har jag annars hittat på under mina tre lediga dagar då? Jo i fredags morse va det jag o pappa som hoppade på båten ut till Ungskär. Vi va riktigt flitiga och tvättade och skurade hela altanen från tak till golv. På kvällen blev d grillat och lite gott o dricka. Lördagen spenderades i ryggläge för min del nere vid vattnet. Så underbart skönt o sola hela dagen lång :) I sista stund beslöt vi oss för att ta en tidigare båt hem så i all hast åkte jag ifrån min laddare till telefonen, så orutinerat! :/ Man åker ju inte ut till ön bara för att hämta ngt man glömt så det va ren tur jag har en laddare i bilen som ja kan koppla till datorn tills senare i veckan då pappa får ta den med sig hem igen :)
 
 
Bästa sommardrinken, daquiris :) Provade med passionsfrukt, så god!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0