hej naturkunskap

efter en väldigt intensiv och händelserik jobbhelg trodde jag att jag skulle va helt slut o somna som en stock när ja kom hem efter en lång arbetsdag men inte då. har sovit som en kratta i natt o vaknat flera ggr. skönt att ja slutade redan kl ett idag. goaste inga-lil på jobbet hade lagt hemmagjorda kroppisar o tagit me till mig idag :) supergott!!
efter en träningsfri helg kickstartade ja veckan me ett pass på gymmet idag. det va skönt o komma igång idag igen :)
nu har ja precis suttit me min första uppgift i naturkunskapen som drog igång idag. trots att jag läste religion på nti för ganska så exakt ett år sedan så känns det som att det skiljer sig väldigt mycket men d ska nog gå vägen d här med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0