Lördag

Just nu är träningen så rolig och jag är med taggad än någonsin så det känns som ett rejält krokben lagts ut framför mina fötter när jag sista veckan haft ont i benen. Smärtan sitter precis under knäna och gör sig påmind varje steg ja tar vilket blir en jäkla massa steg eftersom ja går så mkt i arbetet.
Jag berättade för min PT så hon gav mig ett annat intervall-pass att prova några gånger. Så idag har ja kört intervaller på crosstrainern istället för löpbandet. Det är så mkt tråkigare men det kändes inte i benen iaf o det är huvudsaken :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Roos

Åh katten, kan jag inte få tips på intervaller på crossen och på löpbandet? :)

2013-12-21 @ 14:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0