Gott slut o gott nytt!

Julveckan passerade lika fort som den kom, eller rättare sagt hela december månad gick i racerfart! Har jobbat hela helgen och även idag men bara till 13 så stack ner till gymmet för ett intervallpass på löpbandet :) Så jäkla skönt o träna igen, vilade ju hela förra veckan pga mina ben men ja hade "tränings- abstinens" redan på onsdagen så tvingades ju genomlida större delen av veckan men e det vila så e det! :) Jag är redan super taggad inför morgondagens träning. Ikväll ska jag o Camilla på bio, vi ska se hundraåringen. Skulle egentligen sett den redan i lördags men mitt biosällskap fick influensan!
 
Lite bilder från julafton som spenderades med härliga släkten :)
Farmor o syrran
Familjen <3
Amandas första jul :)
När Alicia hade öppnat alla sina egna paket öppnade hon även alla Amandas, goa unge :)
Nubben. Familjen Christiansson hade spelande och blinkande slipsar dagen till ära o varje gång någon tryckte tog vi en snaps, behöver jag ens nämna att det blev många nubbar detta året ;)
Farfar sjunger en trudelutt för Alicia
 
 Grindvaktarn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0