Dan före dopparedagen

Kan inte riktigt smälta att det är självaste julafton imorgon. December började ju nyss :) Ställde klockan tidigt idag för att knata bort till gymmet men då ja fortf har ont i benen så valde ja att lyssna på kroppen och låter den vila helt o hållet från träning denna veckan. Det tar emot som tusan men det känns som att det är välbehövligt.
Nu är jag precis hemkommen från en runda på stan ihop med Fia och typ resten av Karlskronas befolkning, helt stört mkt folk överallt. Jag själv är redan klar med julklapparna och matförberedelserna inför morgondagen så nu återstår bara några timmar att beta av på jobbet ikväll innan ja checkar ut för lite julledigt i hela fyra dagar :)
 
Resultatet av mitt lussebullebak igår. Kan va dom fulaste lussebullarna i historien men dom smakade desto bättre, supergoda! :) När jag ändå va i farten slängde jag ihop en sats wienernougat också och idag har jag gräddat en vörtmix från lchfklubben igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0