Soffdagar

Jag har så jäkla tråkigt här hemma efter två dagar på soffan. Snart klättrar jag på väggarna så ikväll får det nog bli en promenad. Vaknade redan i lördags morse med magsmärtor men jag är inte den som är den så bet ihop o jobbade hela dagen o sen va det kalas för pappa som fyllt år. När jag vaknade på söndagen gjorde det ännu ondare samt att ja hade typ sura uppstötningar o eftersom att ja skulle jobba 7-21.30 valde jag att faktiskt stanna hemma o vila. Har varit hemma även idag och det va nog lika bra. Imon ska jag däremot jobba, har möte på eftermiddagen o dessutom kommer alla tillbaka från semestern så ska bli roligt o träffa alla. Sen är jag ledig i hela sju dagar! :)
 

Har lyssnat på en sjukt inspirerande tjej som bor här i Karlskrona. My heter hon och har hittills gått ner 76 kilo genom att träning och lchf :) Så galet duktig och inspirerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0