Ledig onsdag

Gud så skönt o faktiskt vara ledig två dagar innan det är dags att ta sig an alla jobbhelgens timmar! :) Trots detta va jag uppe vid sex o tog en pw. Lite halvdrygt när det regnar men va gör egentligen lite vatten för skada, man torkar ju rätt snabbt igen. Hellre blöt av vatten än svett som jag annars alltid är ;) Efter en rejäl frulle bestående av scrambled pancaces o bacon o en stor kopp kaffe blev det ett rygg- och magpass på gymmet.
Efter en snabbdusch mötte jag upp Marie för en lunch på stan. När jag kom hem igen fick jag rycket o tog mig an mina alltför skitiga fönster i köket o sovrummet. Balkongen skulle också behöva tvättas men där står solen hela eftermiddagen så d får bli en annan dag! Det e så skoj o kunna se ut igen ;)
Kl 17 blir det ett pass Indoor Walking 45 :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0