Cykling t/r Rödeby - check :)

Trots att jag inte börjar jobba förrän senare i em så steg jag upp tidigt för min dagliga morgon pw och gud så skönt det va o komma ut. Det har varit så sjukt varmt i natt så när jag vakande va jag helt svettig så att komma ut i den svala morgonluften kändes som en ren befrielse! Efter en timmes powerwalk va jag ju dock inte lika sval längre ;) Nu är frullen i magen och nu laddar jag för ett benpass på gymmet. Pappa va gullig o skickade in så jag fick sydöstran gratis i en månad, det är så avkopplande o bläddra i tidningen samtidigt som man äter frukost ist för framför tvn där jag ofta annars hamnar.
Helgen gick som vanligt i ett rasande tempo. Efter jobbet i fredags cyklade jag upp till syrran o hälsade på :) Sjukt varmt i stekande sol men jag trampade på o 47 min senare va jag framme. Där blev det film o tacomys o så sov jag där o sen trampade jag hem på lördagsförmiddagen. Trots motvind precis hela vägen o ännu varmare så tog jag mig hem på 46 min. Gick ner en runda o kollade skärgårdsfesten o gick ett varv på stan innan det va dags o ladda om för kvällens festligheter. Förfesten stod Alle och Annie för och kvällen avslutades på ett fullsmockat Statt! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0