hamilton 2

ett sms från camilla väckte mig idag. hon skrev att jag hade en liten sak att hämta på jobbet så efter min morgonpromenad gick jag inom jobbet på en kopp kaffe och då fick jag även ett jättefint blomsterarrangemang. blev så himla glad.  skönt att nya jobbet bara ligger en bit ifrån så ja fortf får träffa mina gamla kollegor ibland :)
e redan inne på 4e lediga dagen så nu e det bara imon me jag e ledig och på onsdag börjar jag på nya jobbet, lite nervöst men mest spännande.
idag harjag en sån där fixardag när jag ringt en massa viktiga samtal och nu ska ja bara dricka upp mitt kaffe och sen ta mig en runda på stan o kika lite o hämta ett paket.
ikväll blir det bio, hamilton 2 med bästaste vännen. hoppas den lever upp till förväntningarna :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tyckte den var väldigt bra :))

2012-09-10 @ 17:26:37
URL: http://www.sandraroos.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0