25 september

eftersom att jag e ledig idag passar jag på att få lite saker gjorda. vaknade redan vid åtta tiden så har fått en del gjort faktiskt. bla packat ner stora delar av mitt köksinnehåll, varit en runda på stan o handlat höstskor, mössa o en missoni tröja från lidex :) folk va som galna i kläderna och kön va hur lång som helst! skulle nyss adressändra på nätet och eftersom att ingentiung ja gör någonsin funkar så fick jag slå en signal till kundtjänst där jag bjöds på en trevlig överraskning. efterom att ja flyttade till en annan lägenhet inom samma fastighet förra gången o betalade adressändring för d, vilket skulle varit gratis(vilket ja givetvis inte visste om) fick jag det gratis denna gången ist! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0