fem dagar kvar

jobbar kvällen idag men inte har jag tid o ligga på latsidan heller. har ju massor kvar att fixa innan vi drar. kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar :) har varit på sjukhuset och fått min andra dos twinrix och efteråt åkte köpte jag med mig lussekatter och pepparkakor och en bukett tulpisar och körde förbi farmor. det va länge sen jag såg någon bli så glad :) på hemvägen körde ja inom elgiganten o köpte ett kamerafordral till nya kameran.
har kört fast med pluggeriet så funderar starkt på att ta mig an ljusstakarna, alla grannarna runt om har redan satt upp sina och jag missar ju trots allt både andra och tredje advent så jag kan gott få tjuvstarta lite :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0