vårväder

har varit ledig både igår och idag. igår va jag o sanda ute o red i det undebara vårvädret. jag fick låna en supergullig men stoooor häst av sandras stallkompis :) sen åkte jag till syrran o alicia som bjöd på lunch o fika. vid 17 tiden va vi på möte med prästen som ska hålla i mormors begravning på fredag o resten av kvällen spenderades med bästaste fian :)
idag startade jag dagen med en svängom på löpbandet nere på gymet, närmare bestämt 4,5 km. skönt men svettigt värre :) har suttit o pluggat resten av eftermiddagen o snart ska jag köra mot verkö. familjen liljegren bjuder på middag för att fira att ja fyllt år :)



sandra.jag.fia.åsa.camilla på st patricks day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0