sorgen är enorm

min älskade mormor somnade in igår. för hennes skull är jag glad för nu vet jag att hon sitter där uppe i himlen med mamma o morfar och har det bra. samtidigt känns det för jävligt för en annan utan henne här. nu e det bara jag o min syster kvar på den sidan släkten :(( förutom mormors långväga kusiner i usa o mammas halvbror som man inte har ngn kontakt me.
när jag kom hem igår stod det en stor bukett med tulpisar på mitt bord från fia o hennes mamma berit. dom e verkligen dom bästa! <3 
igår va vi ute i mormors hus för fixa det sista inför försäljningen på måndag. kändes så konstigt att det är sista gången vi va i huset som varit en del av min uppväxt. det är ju nu under våren som trädgården blomstrar för fullt av olika vårblommor. en ensam krokus växte på framsidan av huset :)


Kommentarer
Postat av: helena

Kram*

2012-03-11 @ 16:11:50
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Katta

Gulledej! :)

2012-03-11 @ 19:33:38
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0