20 mars

fan va surt dt är när ma suttit o skrivit ett långt inlägg som bara poff försvinner! d tar emot att behöva skriva om allt så d får bli lite kort ist.
min födelsedag igår va alla tiders trots jobb :) blev väckt av en sjungandes fia som hade me sig presenter o frallor. fick en berlock i form av en silverstjärna till mitt thomas sabo armband och en ny plånbok från esprit. den gamla plånboken borde pensionerats för länge sen men har liksom fått hänga me i brist på en bra ersättare!
sen överraskade syrran me att ringa på dörren o av dem fick ja jättesöta öronhängen från thomas sabo :)
blev ju firad av pappa och mina närmsta vänner i söndags redan. fick ett presentkort på spa av pappa, ska bli så skönt :) förutom att söta emma ordnat kalas för mig hemma hos sig med bakverk o allt fick jag dessutom presentkort och blomma av henne o moa. blomman står så fint på mitt bord just nu :) av anna fick jag träningskläder, hon är alltid så peppande. längtar efter att inviga kläderna på torsdag :)
pricken över i:et va att ja fick godkänt på min religionskurs. tur vi bara pratade över telefon och inte typ skype för ja va röd som en tomat i fejjan av nervositet haha
idag har ja tvättstugan, har varit nere o tränat i väntan på att maskinerna ska bli klara. ska träffa my för en fika om en stund oxå :) sen blir det jobb resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0