soliga dagar

är bara ledig en endaste dag denna veckan och det va igår och gårdagen bjöd på stålande solsken och klarblå himmel :) pappa har ju gått o köpt sig en liten båt så igår va det preimärtur ut till sommarstugan :) så himla smidigt och så mkt roligare än o åka skärgårdsbåten ut.
passade även på att pressa i solen några timmar. veckar dock ha slarvat me solkrämen för jag e rejält röd på vissa ställen :) det ska tydligen bli fint väder i början på nästa vecka igen så på måndag är det jag o fia som åker till skärgården och har det gott :)

i onsdags va det hela 9 år sedan världens bästaste mamma lämnade oss. kan inte fatta att det redan är 9 år sen, minns ju precis allt som om det vore igår. syrran o jag åker alltid dit på årsdagen och så även detta året. detta året blev dock inte riktigt som planerat då min bil brakade sönder på blomsteraffärens parkering. fick ringa pappa och jörgen som lagat bilen tidigare så fick åka dit me bilen. han jobbade snabbt som tusan för jag fick tillbaka den redan dagen efter. nu har ja verkligen fått nog av denna bilen så nu får det bli en ny! :)



ungskär :)



pappa och andreas sjösätter båten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0