fredag 6 januari

börjar ana att 5/1 är min otursdag för igår fick allt emot mig! det började med att ja skulle möta upp pappa för att gå o kolla på en bosadsrätt ja spanat in, då upptäcker jag att jag fått punktering på bilen. när jag kommer hem sen igen ringer chefen och har inga glada nyheter, som vanligt blir ja totalt överkörd för att ja är yngst och får som befarat byta schemarad. tur ja ringt kommunal innan o fick reda på att ja har rätt till att 14 dagar innan schemabyte få reda på det så går kvar på mitt gamla schema två veckor till iaf! när jag e på jobbet ringer dom från mormors boende och då strular det med hennes medicin, igen!! blir så jäkla trött att att det aldrig kan flyta på och jag som skulle jobba hela kvällen till tio oxå. fick ringa syrran som hade en sjuk dotter hemma, men hon fick rycka in ändå för va skulle ja göra när jag jobbade och har punktering på bilen. mormors medicin räckte bara till igårkväll oxå så det va ju ganska bråttom! toppen på mosen är att mitt mobila bredband strejkat i flera dagar oxå, det är först idag det fungerar igen. det är inte riktigt rätt läge att det strular just nu eftersom att ja började läsa religion på distans i måndags och behöver ha ett fungerande internet! knappt någon sömn blev det inatt heller :/
är iaf ledig tre dagar nu så hoppas att dessa dagarna blir bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har en fuktion på din äppeltelefon som heter wifi hotspot. Via den kan du koppla upp dig på datorn. Puss på dig!

2012-01-06 @ 13:11:34
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: katta

tackar för tipset ska genast prova detta :)

2012-01-06 @ 16:36:30
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0