nu tar ja en välförtjänt helg!

efter en vecka lång som en evighet tar jag nu äntligen en välförtjänt ledighet över helgen! har gäspat mig igenom dagarna o tankarna har bara varit hos min kära mormor som ligger på sjukhuset. läkaren tror inte hon har så långt kvar nu :((
har kämpat me religionen hela veckan för på fredag ska det lämnas in. det är verkligen toksvårt!! hoppas ja klarar denna kursen så ja aldrig mer riskerar o behöva läsa religion igen.
ska iväg o kolla på lägenhet idag kl 17, orkar inte egentligen men när ja kommer hem kan ja äntligen slänga mig på soffan o bara lata mig resten av kvällen för det har ja minsann gjort mig förtjänt av!
imon ska jag o pappa följa me farmor som ska opereras. lilla farmor har fått en tumör i pannan o opererades för en månad sen men dom fick inte bort hela så måste göras om o transplantera hud från halsen till pannan :/
igår blev lilla alicia 11 månader oxå. galet va fort tiden går. om en månad fyller hon 1 år :D har köpt en rosa bobby car me hello kitty som hon ska få då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0