redo för thailandet

nu känns det som att jag är så redo jag någonsin kommer bli inför resan. kan fortfarande inte fatta att vi åker imon. resan kunde inte kommit mer lägligt, jag som hatar snö o kyla!! idag har jag tvättat, städat, packat o inhandlat d sista inför semetern.bonus är dessutom att ja brände mig på strykjärnet, aotch!
nu återstår bara att jobba några timmar oxå :)
fick precis ett glatt besked om min senate skoluppgift, så nu har jag bara två små saker kvar o sen är jag klar med kursen. så jäkla skönt :)

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Kolla gärna in min blogg. Ha en trevlig tredje advent. =D

2012-12-16 @ 02:21:10
URL: http://carmenmathilde.blogg.se
Postat av: Jan

Vad det fint i thailan?

2013-02-03 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0