tisdag

imorgon lämnar jag sjukstugan och beger mig mot jobbet. åkte på en sån duderförkylning som hette duga i fredags så de sista dagarna har jag bara varit hemma o kurerat mig. ska va försiktig me att börja träna denna gången så ska börja lite lugnt nästa vecka :)
bara för att ja varit sjuk har ja ändå inte kunnat koppla av utan varit tvungen att plugga inför d kommande nationella uppgifterna nästa vecka. har fått ett gediget häfte att läsa o fundera över samt skriva ihop ett muntligt framförande. har även fått ett gammalt nationellt häfte att arbeta med+ att ja ska skriva ett muntligt framförande om medeltiden o läsa lite annat. gud när ska ja hinna allt?!
imon efter jobbet kommer anna o hälsar på men först måste jag till bilverkstaden o hämta en kontakt till skyltbelysningen på bilen. håller tummar o tår för att det e rätt grej nu för annars går den väl säkert inte igenom besiktningen på fredag me min vanliga tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0