tisdag

trots att jag va ledig idag fick ja tvinga mig upp redan innan sju för att parkera om bilen. inte nog me det, d regnade oxå! det är verkligen hopplöst me parkering där ja bor. nästa gång ja flyttar vill ja ha egen parkeringsplats om ja har kvar bilen då. igår kväll va jag för övrigt uppe i bredabäck på middag, alltid lika trevligt o gott :)
idag har jag o syrran varit o hämtat min klänning ja ska ha på bröllopet. va skitnojjig att den inte skulla passa men den passade fint så bra så, tur d :) sen va jag på utbildning om den nya bokningssystemet vi ska få på jobbet. lite drygt att gå in på ledig dag men så kan d bli ibland. efteråt blöev ja upphämtad av fia o sen åkte vi till biltema som öppnade förra veckan o sen blev d storhandling på maxi innan hemfärd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0