bodypump

igår träffade jag anna. eftersom att hon oxå tävlar i samma stegtävling som jag så tog vi en rejäl långpromenad. efter prommisen köpte vi med oss lunch o gick hem till anna som hade tvättstugan. det va flera veckor sen vi sågs så det va inte många tysta sekunder! :)
jag har i dagarna bestämt mig för att bättra på mina betyg så kl 15 va jag på verkö för ett möte med en studievägledare. så ikväll kl 18 ska jag på infomöte för att börja läsa lite kurser på distans :) lite nervöst nu såhär innan men d ska nog gå vägen!
igår kväll blev det en långpromenad till. väldigt lång! kändes som att benen kunde gå hur långt som helst igår! :)
idag startade jag dagen med ett bodypump pass nere på gymmet. sjukt jobbigt, både armar o ben skakade efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0