lördag

mitt internet har strulat nästan hela veckan, tre håller tydligen på o uppgraderar sitt nät. typiskt att dom gör det just nu när jag är mitt uppe i ett stort skolarbete o behöver tillgång till internet.
mitt lag vann stegtävlingen denna veckan! :) priset va en chokladprovning på elit, kan ju va en kul grej för det e ju inget ja direkt annars skulle lägga pengar på. på tal om pengar så blev det ngt fel på min lön så fick bara betalt för 80% medans ja jobbar 100% så resten av lönen får jag tydligen på torsdag nästa vecka!
jag jobbar denna helgen så just nu är jag hemma på rast, mötte upp fia på hemvägen så vi gick en runda på torget där torghandeln va i full gång. så himla mysigt! sommarvärmen verkar ha kommit tillbaka me så alla uteserveringarna va smockfulla med folk. köpte jättefina vita gladioler o marknadsgodis med mig hem :)
nu ska jag se om jag har ork att plugga lite medans internet funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0