cosy lägenhet

vilken härlig dag jag haft, med noll stress dessutom! :) alarmet ringde sju i morse o efter lite frulle i magen körde jag o hämtade farmor o åkte vidare mot vårdcentralen. när ja kom hem igen bjöd fia på en kopp kaffe o sen begav jag mig mot gymet för ett pass indoor följt av ett core pass. hem o duscha o sen bjöd fia på lunch. falukorv i ugn o potatismos, hur gott är inte det? :D senare begav vi oss ut på stan o hämtade mina väggfästen jag beställt på hemtex. köpte ny väska på accent som hade klubbdag med 25% och sen blev det fika på waynes med några trevliga grabbar oxå :)
fick lite damp när ja kom hem så begav mig ut på en 1½ timmes powerwalk, så härligt med alla löv som prasslar under fötterna :)
efter några dagar i nya lägenheten kan ja glatt konstatera att:
- ja trivs superbra!!
- det är mindre yta att städa :)
- jag känner mig inte alls så ensam som ja gjorde i den förra lägenheten.
- när ja får damp på det lilla utrymmet ger jag mig ut på promenad vilket är bra för både kropp o själ!:)

imon blir det jobb 7-16 o sen ska ja träna o på kvällen ska jag på claes malmberg med jobbet. vet egentligen inte så mkt om honom förutom att han spelade lotta på bråkmakargatans pappa o brukar va me i time out men då e han ju rolig iaf :)
nu ska ja gosa ner mig i soffan o kolla på lyxfällan o fråga olle dokumentären innan det e dags för sängen :)

Kommentarer
Postat av: Helena

åh, vart är claes malmberg ? haha, tycker han är rätt charmig :D

2011-11-11 @ 07:03:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0